Saya...

"Bukankah anti sendiri yang bilang untuk tidak percaya pada lelaki -saya seorang lelaki dan anti berhak untuk tidak percaya pada saya."

"Jangan mudah percaya pada manis kata lelaki, justru semakin manis katanya semakin berbahayalah ia. Ingat, saya seorang lelaki -saya juga berbahaya!"

"Mungkin anti dengar banyak hal tentang keburukan saya, saya tidak akan membela diri -itu hak mereka berpendapat apa tentang saya, saya tetaplah diri saya, diri saya sendiri bukan perkataan orang lain tentang saya. Bila anti memang seorang teman, anti tahu dimana seharusnya anti berada; Menjadi orang yang senantiasa ingatkan saya bila lupa dan menegur saya bila salah"

"Saya percaya satu hal; i'll never walk alone. Saya punya kalian, TEMAN."

0 komentar:

Kunjungan

free hit counter
 

KhuzaiE menggunakan Revolution Two Church theme oleh Brian Gardner adaptasi ke Blogger oleh Bloganol dot com